مصاحبه آرشیو خبر ها
شما نمی توانید جانشین پیرلو را بخرید، پس مجبورید شیوه ی خود را عوض کنید

شما نمی توانید جانشین پیرلو را بخرید، پس مجبورید شیوه ی خود را عوض کنید

کاپیتان جانلوکا ویالی ستاره ی اسبق باشگاه یوونتوس در آستانه ی دیدار حساس بانوی پیر مقابل اینتر میلان در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در مورد این بازی و تیم تورینی صحبت کرد. وی در این باره گفت:

"یوونتوس مطمئنا چیزهای بیشتری برای از دست دادن دارد ، اما شکست برای هر دو تیم نتیجه ی بسیار بدی قلمداد خواهد شد."

مطمئنا از لحاظ شرایط جدول باخت برای اینتر نتیجه ی خیلی بدی در پی ندارد ، اما از لحاظ روحی مشکل ساز خواهد شد. آنها از سال 2010 یووه را [ در سن سیرو  ] شکست نداده اند و این احتمالا بهترین شانس آن هاست تا به این روند پایان دهند."

"از آن طرف ، اگر یووه ببازد ، از نظر من آنها مطمئنا از کورس اسکودتو عقب می مانند ، نه فقط به خاطر رتبه ی جدولشان ، تا همین چند وقت پیش آنها حتی قبل از ورود به زمین رقیبشان را وحشت زده می کردند ، اما این مزیت را از دست داده اند."

"بعد از 4 قهرمانی پیاپی ، ممکن است که آنها اشباع شده باشند ، اما ورای اینها کسانیکه که در چهارسال در تیم نبوده اند ، باید شرایط جدول را هر چه سریع تر سروسامان دهند.همان طور که گفتم یووه حالا بازکنان جدیدی دارند ، که می خواهند ثابت کنند که توانایی انجام کارهای بزرگی را دارند."

"به نظر من دیبالا می تواند توز جدید باشد. او مهارت ها ، فیزیک ، دوندگی ، بازی در خدمت تیم را داراست و هیچ وقت به شما این احساس دست نمی دهد که تیم ده نفره است.من جرقه ای در چشمانش دیدم که فقط قهرمان ها دارند. در کنار کیفیت فنی ، او درک کار تیمی دارد و این او را متفاوت می کند."

"بازگشت مصدومین؟ شما نمی توانید در بازار نقل و انتقالات جانشین پیرلو را بخرید ، بنابراین مجبورید شیوه ی بازی خود را عوض کنید."

"یووه این کار را انجام داد ، سیستمی را شکل داد که که بیشتر تیم های بزرگ اروپا در سالهای اخیر آن را اجرا می کنند."

"یوونتوس و فیورنتینا از این لحاظ پیشتاز هستند ، انها یک تاکتیک دو رگه را به نمایش می گذارند تا توانایی های فردی را را پررنگ کنند ، به این صورت حتی می توانند در طی یک حرکت تاکتیکشان را عوض کنند."

"مانچینی حالا با تجربه تر شده و بهتر با موقعیت های مختلف برخورد می کند. کار کردن در خارج به او کمک کرده است، من حالا او را با ایده های واضح تر و تحکم بهتری در رخنکن می بینم. اینتر هنوز نتوانسته به هویت برسد و این نیاز به زمان دارد."

"برای آلگری هم همین طور است ، شما می توانید اثر او بر یووه را بیش از اثر مانچینی بر اینتر ببینید.یوونتوسی ها از تکنیک و درخشش فردی بازیکنان خود لذت می برند ، وقتی او یک بازیکن بود ، داستان های افسانه ای زیادی در موردش وجود داشت.."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: